Bou ’n Sterk Handelsmerk binne die Eerste 100 Dae van jou Besigheid

Jun 24, 2025 | Uncategorized

In die moderne digitale landskap is dit nie genoeg om net ’n goeie produk of diens te hê nie. Jou handelsmerk is wat mense aan jou laat dink, jou onthou – en uiteindelik besluit om met jou onderneming besigheid te doen. In jou eerste 100 dae as ‘n nuwe onderneming is dit belangrik om strategies, konsekwent en doelgerig te werk aan hoe jy jouself aan die wêreld wys.

By Bemark.co.za help ons kliënte om hierdie grondslag reg te lê vanaf dag een. Hier is die kernstappe wat enige nuwe onderneming behoort te volg:


1. Verstaan presies vir wie jy bemark

Jy kan nie vir almal alles wees nie. Begin met ‘n koperprofiel – ‘n fiktiewe karakter wat jou ideale kliënt voorstel. Identifiseer:

  • Hul ouderdom, ligging, taal, en waardes
  • Die probleem wat hulle ondervind
  • Hoe jou produk of diens hulle probleem kan oplos

Ons help jou met teikenmarknavorsing en stel strategieë op wat beide plaaslik en digitaal bereik kan word.


2. Skep ‘n duidelike handelsmerkboodskap

Wat maak jou uniek? Jou boodskap moet wees:

  • Kort en kragtig
  • Duidelik gefokus op wat jy aanbied
  • Gebou rondom vertroue, geloofwaardigheid en oplossings

Ons werk saam met jou om ‘n slagspreuk, kernboodskappe en posisionering te ontwikkel wat sin maak vir jou spesifieke mark.


3. Ontwerp ’n visuele identiteit wat werk

’n Handelsmerk is meer as net ‘n mooi logo – dit is jou eerste indruk. Ons ontwerp:

  • Logo’s wat professioneel en veelsydig is
  • ‘n Kleurpalet en tipografie wat by jou mark pas
  • Skermadvertensies, aanlyn baniere en sosiale media templates wat eenheid en identiteit skep. Skermadvertensies 2025

Jy kan selfs op ons digitale skerms in Orania adverteer – 6 skerms vir slegs R800 p.m., ontwerp ingesluit.


4. Bou ’n funksionele en aantreklike webwerf

Jou webwerf is jou digitale tuiste. Ons help jou met:

  • Domeinregistrasie en gasheer
  • Responsiewe ontwerp wat op alle toestelle werk
  • Optimalisering vir spoed, SEO en gebruikers-ervaring
  • Volle integrasie met Google Analytics vir prestasiemonitering.

Ons werk in WordPress, maar kan ook aangepaste oplossings bied vir komplekse behoeftes.


5. Vestig ’n sigbare sosiale media teenwoordigheid

Op platforms soos Facebook en TikTok bereik jy jou mark waar hulle elke dag tyd spandeer. Ons bied:

  • Maandelikse sosiale media pakkette (beplanning, ontwerp, plasing)
  • Betaalde advertensie-veldtogte met spesifieke teiken
  • Inhoudstrategieë gebou op wat werk volgens platform-insigte

Of jy ‘n bakkery, gastehuis, of diensverskaffer is – ons wys jou hoe om teenoor groter spelers uit te staan.


6. Gebruik Google Ads en soekenjinbemarking (SEO)

Ons span stel vir jou op:

  • ‘n Doelgerigte Google Ads-strategie
  • Sleutelwoord-navorsing en advertensie-ontwerp
  • SEO op én af die webwerf (soos meta-tags, spoed, mobiele optimalisering)
  • Gereelde verslagdoening en aanpassing om te verbeter

7. Moniteer, verbeter, herhaal

’n Handelsmerk word nie oornag gebou nie – maar in 100 dae kan jy baie doen as jy gereeld meet en aanpas. Ons help jou om:

  • Verkeer, verkope en betrokkenheid te meet
  • Swak punte te identifiseer en reg te stel
  • Strategieë te verfyn en te verbeter soos jou mark terugvoer gee

Bonus: Bemark.co.za se Aanbiedinge

  • 🖥️ Digitale skermadvertensies: Jou advertensie op 6 plekke in Orania vir slegs R800 p.m.
  • 📱 Sosiale media bestuur: Maandplanne vir kliënte buite Orania of op die dorp self.
  • 🌐 Webwerfontwikkeling: Volledige ontwikkeling, huisvesting en optimalisering.
  • 🎯 Google Ads & SEO: Betaalbare advertensieveldtogte wat jou sigbaarheid drasties verbeter.

Laat ons jou help om jou handelsmerk se storie reg te begin

Die eerste 100 dae bepaal of jou handelsmerk onthou word… of vergeet word. Kontak ons by navraag@bemark.co.za of besoek ons webwerf om jou bemarkingsplan aan die gang te kry.

Related posts you might like…

Die krag van bemarking in jou moedertaal: Waarom Afrikaans tel

Die krag van bemarking in jou moedertaal: Waarom Afrikaans tel

In ’n wêreld waar globalisering en digitale platforms die grense tussen kulture en tale vervaag, kan dit maklik voel om te dink dat een taal – soos Engels – genoeg is om almal te bereik. Maar vir Afrikaanse klante is daar iets besonders, iets diep persoonliks, wat...

Die Krag van Sosiale Media Bemarking

Die Krag van Sosiale Media Bemarking

In die afgelope dekade het sosiale media 'n kragtige instrument geword vir bemarking en handelsmerkpromosie. Platforms soos Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn bied besighede die geleentheid om direk met hul teikengehoor te kommunikeer en interaksie te hê....